Zakupy
bez ryzyka

Gwarantujemy, że będziesz
zadowolony albo
zwrócimy Ci pieniądze

czas trwania promocji 01.10.2018 - 30.06.2019

Satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy.

Oferujemy konsumentowi możliwość wypróbowania nowo zakupionego produktu Braun, a w przypadku braku satysfakcji z jego użytkowania, możliwość zwrotu pieniędzy za ten produkt.

1. Produkty objęte programem:

• męskie golarki elektryczne Braun z serii: Series 9, Series 7, Series 5 oraz WaterFlex i CoolTec CT4sx

• IPL Silk-expert 5

• depilatory Braun z serii: Silk-épil 9, Silk-épil 7, Silk-épil 5 oraz zestaw do depilacji i oczyszczania twarzy Braun FACE

• zestaw do pielęgnacji ciała i twarzy: Silk-épil 9

• produkty do pielęgnacji włosów Braun z serii: Satin Hair™ 7, Satin Hair™ 5 oraz Satin Hair™ Colour

• blendery ręczne Braun z serii: Multiquick 3, Multiquick 3 Vario, Multiquick 5, Multiquick 5 Vario, Multiquick 7, Multiquick 9

• żelazka parowe Braun z serii: TexStyle 5, TexStyle 7, TexStyle 7 Pro, TexStyle 9

• żelazka z generatorem pary Braun z serii: CareStyle 3, CareStyle 7

2. Czas zwrotu produktu:

Konsument niezadowolony z produktu objętego programem ma możliwość jego zwrotu w ciągu 60 dni od dnia zakupu.

Liczy się data wpływu do siedziby Koordynatora.

3. Miejsce zwrotu:

Produkt wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu należy przesłać na adres Koordynatora:
TQ Group Sp. z o.o.
ul. Albańska 18/6
60-123 Poznań
z dopiskiem „Satysfakcja Gwarantowana”

Braun zwraca kwotę zakupu produktu przelewem w ciągu 30 dni.

4. Warunki zwrotu:

Produkt należy zwrócić:

• nieuszkodzony

• czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy

• w niezniszczonym opakowaniu opatrzonym kodem EAN wraz ze wszystkimi elementami zestawu np. ładowarka, instrukcja obsługi, dołączone akcesoria etc. oraz ewentualnymi produktami dodanymi w ramach promocji

• w określonym terminie

• wraz z oryginałem dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub oryginału faktury VAT

• z programu wyłączone są zakupy na podmioty gospodarcze oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą

5. Informacje odnośnie sklepów:

Programem objęte są tylko wybrane sklepy oferujące produkty Braun. Szczegółowa lista sklepów biorących udział w programie znajduje się w Regulaminie, w Załączniku nr 2.

Sklepy nie są zaangażowane w proces rozpatrywania zwrotu. Udział sklepu w tej akcji kończy się wraz z chwilą sprzedania produktu Braun objętego programem.

6. Informacje dodatkowe:

Więcej informacji na temat programu można otrzymać pod adresem mailowym: satysfakcja@tqg.pl lub pod numerem telefonu: 61 83 000 95 w dni robocze od 09:00-16:00.