Reklamacje

Jesteśmy po to, aby nasi Klienci dokonali najlepszego dla siebie wyboru sprzętu AGD, RTV IT i mogli w pełni cieszyć się z jego funkcjonalności.

W naszych sklepach oferujemy najlepiej dobrane do potrzeb Klienta produkty z branży: RTV, AGD, IT, akcesoria, multimedia, pozwalając na swobodny dostęp do oferowanego asortymentu, zapoznanie się z nim, a także skorzystanie z fachowej porady naszych profesjonalnych doradców.

Jeśli jednak się zdarzy, że zakupiony towar nie funkcjonuje prawidłowo nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, aby proces reklamacyjny był zrealizowany na satysfakcjonującym dla Państwa poziomie.

Biuro Obsługi Klienta sklepu internetowego neonet.pl i sieci sklepów stacjonarnych chętnie udzieli Państwu pomocy w kwestii reklamowania zakupionego towaru. Prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 71 397 49 98.

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i rozpatrzeniu wniosku, Dział Obsługi Klienta NEONET.PL skontaktuje się z Państwem w celu przekazania dalszych instrukcji. Czas odpowiedzi na zgłoszenie będzie nie dłuższy niż maksymalny, przewidywany dla danego trybu reklamacji.