neonet-gwiazda-jakosci-obslugi-2018

Z nieskrywaną radością informujemy, że NEONET już po raz siódmy został uhonorowany przez konsumentów nagrodą Polskiego Programu Jakości Obsługi. Otrzymanie przez markę Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 potwierdza ubiegłoroczne wyniki badań szwedzkiego instytutu Daymaker, który przyznał sieci pierwsze miejsce w branży RTV/AGD w Polsce.

 

Gwiazda Jakości Obsługi to nagroda o szczególnym znaczeniu, ponieważ o jej przyznaniu decydują klienci, którzy przez cały rok poddają ocenie standardy obsługi w polskich sklepach za pomocą platformy jakoscobslugi.pl oraz specjalnej aplikacji mobilnej.

 

- Tego typu wyróżnienia są dla nas wyjątkowo cenne. Dzięki opiniom wyrażanym przez klientów na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej jesteśmy w stanie w jeszcze większym stopniu spełniać ich oczekiwania dotyczące poziomu jakości obsługi w naszych sklepach i kanałach online - mówi Jędrzej Jendrośka, specjalista ds. Komunikacji i PR marki NEONET. – Cieszymy się, że już teraz jesteśmy postrzegani przez klientów jako firma godna zaufania, ale obiecujemy nie spoczywać na laurach i dalej intensywnie wsłuchiwać się w głosy naszych klientów oraz pracować nad doskonaleniem procesów, które zwiększą komfort robienia zakupów dodaje.

 

Polski Program Jakości Obsługi gromadzi opinie konsumentów już od 10 lat. Celem istnienia programu jest poprawa jakości obsługi w polskich sklepach. Znak Gwiazda Jakości Obsługi to jeden z najbardziej rozpoznawalnych znaków tego typu w Polsce. 

DZIĘKUJEMY ZA PAŃSTWA ZAUFANIE!

Dodane: 2018-02-08