daymakerindexWysoka jakość obsługi w salonach NEONET została doceniona po raz kolejny. Międzynarodowe badania organizacji Daymakerindex potwierdziły najwyższy poziom jakości obsługi NEONET - marka uplasowała się na pierwszym miejscu wśród firm z branży RTV/AGD i na siódmym miejscu wśród wszystkich branż (na 131 sieci poddanych badaniom). Polska jako kraj zajęła pierwsze miejsce!

W tym roku Daymakerindex przeprowadzało swoje badania w większości europejskich krajów, m.in. w: krajach skandynawskich, Polsce, Niemczech, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Danii czy Wielkiej Brytanii. Na wyniki badań wpływały takie czynniki jak m.in.: zaangażowanie sprzedawców, poziom znajomości produktów czy gotowość do pomocy klientom. Badania były przeprowadzane metodą tajemniczego klienta, przez co są wyjątkowo obiektywne.

Polska, uzyskując 73% punktów, poprawiła swój wynik z zeszłego roku (71%) i została tym samym krajem o najwyższym poziomie jakości obsługi. NEONET również poprawił swój wynik o 2 punkty procentowe - z 91% na 93%. Ten rezultat przyniósł marce siódme miejsce wśród wszystkich sieci poddanych badaniom.

Tak wysoka pozycja w rankingu Daymakerindex świadczy o rozwoju marki, potwierdza najwyższą jakość usług, jakie oferujemy klientom w salonach NEONET oraz jest zwieńczeniem wysiłków, jakie nieustannie wkładamy w podnoszenie standardów obsługi.

Dodane: 2017-04-11